Automatiserad påminnelse- och inkassohantering
Tjänsten AutoCollect (Visma Financial Solutions) automatiserar och effektiviserar er påminnelse- och inkassohantering med kunden i fokus. Integrerat med affärssystemet ger det god kontroll över era ärenden och de bästa förutsättningarna att ha full koll på ärenden, samt få betalt på era krav.
- Samma realtidsdata för kund och handläggare
- Sänkta ledtider för alla ärenden
- Affärsregler styr hanteringen
- Datadriven optimering
- Möjlighet till inställningar på kundnivå
- Omfattande rapporteringsfunktionalitet
Vad blir bättre med ett modernt affärssystem?
Kom på webbinar och möt våra experter!
Presentation och demo för dig som jobbar på ett större företag. Få en bra övergripande bild av affärssystemet Visma Net och konkreta exempel på hur det fungerar. För våra webbinar använder vi tjänsten GoToWebinar, vilket innebär att uppgifterna du lämnar vid anmälan lagras i USA.
- Varför ett modernt affärssystem?
- Vad vi erbjuder: en helhetslösning
- Effekten av att automatisera mera
- Jobba smartare, och mer fokuserat