Förenkla din företagsprocess med vår ledande mjukvara.  Nu kan du smidigt och effektivt koppla samman ditt CRM med ditt affärssystem från Visma, Microsoft med flera, för att maximera produktiviteten och förenkla hanteringen av kundrelationer. Upptäck kraften i sömlös integration och ta kontroll över din affärsdata redan idag

Produkter

Integration Superoffice - ERP

Optimera din affärsverksamhet med hjälp av vår integration mellan SuperOffice och ditt ERP. Vår lösning är ditt nyckelverktyg för att effektivisera din arbetsdag och sätta fart på företagets tillväxt. Med valfri tvåvägssynkronisering mellan SuperOffice och ditt ekonomisystem har du alltid total kontroll över din data. 

  • Se öppna poster, kundtransaktioner, faktura- och orderrader direkt i SuperOffice, vilket ger dig en helt ny nivå av översikt och möjlighet att fatta välgrundade beslut.
  • Överför enkelt nya kunder från SuperOffice till ekonomisystemet och släpp krångliga manuella processer. Låt dina säljare fokusera på det de är bäst på – sälja – och undvik onödigt arbete i ekonomisystemet. 

Upptäck hur vår SuperOffice till ERP-integration kan ta din verksamhet till nästa nivå.

 

Integration Superoffice Quote - ERP

Strömlinjeforma din orderhantering med vår SuperOffice-integration. Spar tid och öka effektiviteten varje gång du registrerar en beställning. Med vårt smidiga system kan du enkelt skapa erbjudanden och beställningar direkt i SuperOffice.

Så fungerar det:

Vår integration ger dina SuperOffice-användare möjligheten att skapa erbjudanden med rätt varor, rabatter och priser direkt från ekonomisystemet, allt inom SuperOffice-gränssnittet. 

När erbjudandet är klart och övergår till en försäljningsorder, är det enkelt att skicka ordern från SuperOffice till ekonomisystemet. Alla produkt- och prislistor från ekonomisystemet finns bekvämt tillgängliga inom SuperOffice Quote.

Varför välja vår integration:

  • Byggd kring SuperOffice Quote: Du har tillgång till alla standardfunktioner, och det innebär en sömlös övergång för användarna.
  • Automatisk produkt- och prislistehämtning: Integrationen gör livet enklare genom att automatiskt hämta varor, priser och rabatter från ekonomisystemet. Du slipper manuell inmatning och sparar tid.
  • Förbättrad användarupplevelse: Användare kan enkelt skapa beställningar i SuperOffice utan att behöva öppna ett ekonomisystem, vilket förenklar arbetsflödet och sparar tid.

Släpp krångliga och tidskrävande processer. Uppgradera din orderhantering med vår SuperOffice Quote-integration.

Vill du veta mer om hur du kan förenkla din företagsprocess med Keyforce?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig för ett första samtal, eller ring oss direkt på 040-664 03 70.