Automatiserat beslutsstöd - avancerade rapporter och uppföljning av KPI:er och nyckeltal
OneStop Reporting kan användas av alla som vill automatisera rapportering och jobba smartare med analys, budget och prognos. Integrerat med verksamhetens affärssystem får ni en komplett lösning för att kombinera era data i egna rapporter och dashboards.
Verktyget är utvecklat för att man på egen hand skall kunna skapa rapporter och budgetar via det Excel-baserade redigeringsgränssnittet för att sedan kunna distribuera dessa vidare ut i verksamheten.
Verktyget används sömlöst kopplat till ditt affärssystem. Vid köp erbjuds du hjälp med uppsättning, utbildning och introduktion av våra certifierade partner.
OneStop Reporting Standard
Pris per månad från
1669 kr/mån
Alla funktioner för avancerad rapportering och uppföljning, samt konsolidering.
Rapportering
Automatiserad uppföljning av KPIer/nyckeltal
Konsolidering
Standardmallar
OneStop Reporting Avancerad
Pris per månad från
2899 kr/mån
Alla funktioner för avancerad rapportering och uppföljning, konsolidering samt en automatiserad budget- och prognosprocess.
Alla funktioner i Standard, samt:
Budgetflöde
Prognoser
Budgetöversikt