Webbaserad tillgänglighet
Du får Vikariebokningen tillgänglig direkt via webbläsaren. Det betyder att du enkelt kan hantera vikarier – var och när du vill.
Effektiviserad vikariehantering
Vikariebokningen stödjer ett beställare-utförare-scenario, vilket innebär att ni kan göra beställningar till en central enhet som tar emot era behov och matchar rätt. Det blir mycket enklare att koppla rätt vikarie till rätt plats.
Lättnavigerat gränssnitt
Ett intuitivt och användarvänligt gränssnitt underlättar vikariehanteringen och ger snabb överblick.
Ökad flexibilitet
Du får full kontroll över hanteringen av vikariebehoven i verksamheten, och en smidig täckning av sjukdom, semester och andra frånvaroorsaker samt vakanta pass.
Ny funktionalitet
Ny funktionalitet förbättrar arbetsflödet och ökar effektiviteten. Du kan till exempel ha fler sökkriterier än tidigare och få ett snabbare och mer träffsäkert resultat. Du kommer att kunna automatisera samtliga processer i bemanning och schemaläggning. Vi passar också på att utveckla en robot som jobbar med vikariehanteringen när du inte jobbar eller som assisterar dig under din arbetstid.
Framtidssäker utveckling
Vi satsar på kontinuerlig utveckling och planerad uppföljning för att säkerställa att vikariebokningen fortsätter att möta dina behov.