Visma har slutit ett nytt avtal på extern kundservice med Qtym Businesspartner. Avtalet ger kunder hos Visma Advantage låga priser på de tre tjänsterna Telefonpassning, Växel på distans och Kundtjänst. Samtliga kundservicetjänster följer samma konkurrenskraftiga prismodell och kan anpassas efter kundens behov.
– Vi vet själva hur svårt det kan vara att nå sina kunder. I dagens hektiska arbetsliv ska mycket hinnas med. För mindre företag är det svårt att själva hinna svara i telefon i den utsträckning som vore önskvärt. Vi är väldigt glada över samarbetet med Qtym, och känner oss säkra i att vi presenterar ett svårslaget avtal för våra kunder, säger Daniel Saldenius, leverantörsansvarig på Visma Advantage.
”I dagens hektiska arbetsliv ska mycket hinnas med. För mindre företag är det svårt att själva hinna svara i telefon i den utsträckning som vore önskvärt” /Daniel Saldenius, Visma Advantage
Allt från telefonpassning till fullständig kundservice
Det nya avtalet ger Vismas kunder möjligheten att låta Qtym sköta valda delar av deras kundservice. Telefonpassning innebär att missade samtal vidarekopplas till Qtym som kopplar samtal, tar meddelanden och svarar på frågor. Med tjänsten Växel på distans kopplas istället alla samtal till företagets huvudnummer direkt till Qtym. Vid behov av ett helhetsgrepp om kundkontakten kan Qtym även ta över hela kundtjänsten och ta beställningar, sköta support och ta hand om andra mer komplexa delar av kundkontakten.
– Vi på Qtym Businesspartner är mycket glada över att Visma Advantage har valt oss som leverantör. Leverantörsavtalet ger oss en enorm möjlighet att visa upp vår konkurrenskraftiga kundservicelösning mot Visma Advantages 15 000 företagskunder. Vi tror verkligen på det här samarbetet, och har en stor förhoppning om att kunderna kommer finna vårt erbjudande attraktivt, säger Erik Ramström, Head of Qtym Businesspartner.
Prova 1 månad gratis!
Just nu har du möjlighet att testa avtalet med Qtym och över 50 andra färdigförhandlade inköpsavtal helt gratis i 1 månad.