

Börja med att välja rätt område för ditt ärende
Anställd
Frågor och svar om din personliga inloggning, lönespecifikation, schema och tidrapportering.
Företagssupport
För dig som har något av våra system som arbetsverktyg och vill komma i kontakt med vår support.
Säljkontakt
När du är intresserad av vad våra produkter och tjänster kan göra för dig och vill veta mer.
Anställd
Vanliga frågor och svar
Klicka på plustecknet under respektive fråga för att läsa mer.
Företagssupport
Är du systemförvaltare, löneexpert, schemaläggare eller har annan roll i något av våra system, dvs arbetar du dagligen i något av dem?
Har du en fråga eller ett problem som du vill ha hjälp med?
Klicka på rätt produktikon här under så kommer du till vår support som ligger i Communityn.
OBS! För att kunna lägga upp ett supportärende krävs särskild behörighet. Saknar du det? Börja med att kontakta din närmaste chef eller be en kollega med behörighet att lägga upp ärendet.
Välj din produkt för support
Säljkontakt
Är du intresserad och vill veta mer om någon av våra produkter och tjänster som kan ge dig en enklare jobbvardag?
Vi hjälper dig! Klicka på knappen nedan för att komma i kontakt med en säljare.