Hyra (leasa) kontorsmöbler
Få rabatt när du hyr (leasar) kontorsmöbler. Och lär dig vilka alternativ som finns.
Vi går igenom för- och nackdelar med att hyra sina kontorsmöbler istället för att köpa dem.
Kontorsmöbler är ofta en stor investering för företag och det finns många fördelar med att hyra (leasa) istället för att betala direkt. Det finns olika upplägg för att hyra (leasa) sina kontorsmöbler, till exempel finansiering med eller utan restvärde.
Här listar vi några av de mest framträdande fördelarna med att hyra sina kontorsmöbler och inredning istället för att köpa direkt:
Här listar vi nackdelar med att finansiera sina inköp av kontorsmöbler genom att hyra (leasa):
Tillsammans med våra drygt 14 000 företagskunder får du urstarka volymrabatter.
Se hur mycket du sparar (våra Professional-kunder sparar i snitt 17 000 kr/år).
Vi sköter avtalsförhandlingarna åt dig.
0:-
Din provperiod är kostnadsfri och avslutas automatiskt om du inte aktivt väljer att fortsätta. Prova hur många avtal du vill i inköpsportalen utan extra kostnad.