Vad är systemförvaltning?

Systemförvaltning är ett proaktivt arbete för att se till att lönesystemet och andra stöd och plattformar upprätthålls och utvecklas så att de möter verksamhetens behov. Det innebär också att arbeta på ett enhetligt sätt med processer, rutiner och dokumenthantering.

Vi jobbar rådgivande och tar ansvar för att din verksamhet alltid är uppdaterad. Vi tar hand om tekniken, drift och ändringar i systemet, uppgraderingar och håller dig uppdaterad kring lagar och regler. Du har alltid den senaste versionen och de senaste processerna.

 

Vilka system förvaltar vi?

Systemförvaltning finns för dig som har:

Bluegarden-HR-plus-6.svg

HR-plus

Medvind.svg

Medvind WFM

Personec_P.svg

Personec P

Läs mer

Jag vill bli kontaktad av en säljare!

Fyll i formuläret, så hör vi av oss!

Lösenord- och inloggningsproblem? Klicka här »
Har du ett supportärende? Klicka här »